avatar Ten blog rowerowy prowadzi outsider z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 59366.41 kilometrów.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy outsider.bikestats.pl

Kwiecień, 2010

Piątek, 30 kwietnia 2010 | Komentarze 0

Dzisiaj nic się nie składało: miałem jechać na masę ale nie zdążyłem, potem pojechałem do Olsztyna i dopadła mnie kolka (obiadek się zemścił). W końcu podjechałem na spotkanie po masowe i to był pozytywny akcent na koniec dnia.

Czwartek, 29 kwietnia 2010 | Komentarze 0

Dzisiaj luz blues, w końcu pierwsza rodzinna wycieczka, kierunek Olsztyn.

Środa, 28 kwietnia 2010 | Komentarze 0

Miała być plaża ale na szczęście wróciłem wcześniej z delegacji więc szybciutko wskoczyłem w rowerowe ciuszki i power, trochę terenu, trochę asfaltu.

02:16 h 27.71 km/h

Poniedziałek, 26 kwietnia 2010 | Komentarze 0

Ponieważ czułem niedosyt po wczorajszym, dzisiaj postanowiłem się dobić :). A tu niespodzianka jedna z lepszych średnich w tym roku. W drodze powrotnej spotkałem Arka i Roberta (sorry chłopaki że się nie zatrzymałem ale właśnie zakwaszałem mięśnie na maksa)

02:04 h 21.29 km/h

Niedziela, 25 kwietnia 2010 | Komentarze 0

W tym sezonie postanowiłem wystartować w kilku maratonach a ponieważ paru znajomych startuje w Mazowii już drugi sezon to postanowiłem załapać się z nimi.
Po przyjeździe do Zgierza okazało się że mocno marzniemy bo chociaż świeci słoneczko to ranek dość rześki. Załatwiliśmy szybko formalności i pojechaliśmy na króciutką rozgrzewkę. Chłopaki mieli już sektory znacznie wyższe niż ja, mi jako nowicjuszowi przypadł start z 10 sektora. I przyznaję że jest to spory problem, mimo iż nie należę do maratonowych wycinaków to sporo nerwów kosztowało mnie wleczenie się na singieltrackach za maruderami, czy złażenie z roweru na całkiem krótkich i prostych podjazdach. To kosztuje wiele straty i dopiero na kawałkach asfaltów czy szerszych leśnych odcinkach można było śmigać.
Dojeżdżam do końcówki gdzie jest podział na giga i mega, serce podpowiada mi skręt w prawo na Giga ale rozum mówi że przez fatalny wolny początek za dużo straciłem więc śmigam na Giga. Na mecie czułem spory niedosyt dystansu bo jednak 42 km to raczej xc niż klasyczny maraton.
Nieoficjalnie wylądowałem na 204 miejscu a więc mam nadzieję na w miarę dobry sektor na następnym maratonie, będzie można się sprawdzić chociaż wiem że za dużo nie zwojuję przez zimową przerwę.
Jeśli chodzi o profil trasy byłem mile zaskoczony, trasa była mocno urozmaicona typowa interwałówka z krótkimi podjazdami i zjazdami ale wiodąca po przyjemnym leśnym terenie. Jak dla mnie nota 5 na 6 jest trochę przesadzona, dałbym 3.
Kategoria Maraton

Sobota, 24 kwietnia 2010 | Komentarze 2

Mimo że to tylko do Olsztyna znalazło się w kategorii wycieczki. Dzisiaj prowadziłem grupę moich kolegów i koleżanek z pracy (debiut w tej roli).
Kategoria Wycieczka

Piątek, 23 kwietnia 2010 | Komentarze 0

Tyle uzbierałem przez dwa leserskie dni.
Kategoria Uzupełnienie

02:20 h 24.04 km/h

Środa, 21 kwietnia 2010 | Komentarze 0

Podobnie jak wczoraj ale więcej w terenie, dość fajnie dzisiaj się śmigało i jeszcze zapas mocy jest.

Wtorek, 20 kwietnia 2010 | Komentarze 0

Dzisiaj sporo terenu i zaliczone w miarę wszystkie podjazdy od Mirowa-Przeprośna-Mstów-pola-Towarne-Olsztyn-Biakło-Biskupice-powrót. Bez spinania ale podjazdy na mocno.

01:58 h 27.51 km/h

Poniedziałek, 19 kwietnia 2010 | Komentarze 2

Dzisiaj miało być mocno i było mocno.