avatar Ten blog rowerowy prowadzi outsider z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 59366.41 kilometrów.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy outsider.bikestats.pl

Lipiec, 2009

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:80.72 km

Piątek, 31 lipca 2009 | Komentarze 0

Dzisiaj miałem wolny dzień ale musiałem załatwić kilka spraw w mieście, potem masa rowerowa no i na koniec świetny wypad z Sikorem do Poraja, oczywiście wyszła z tego nocna jazda i jak zwykle w dobrym tempie (śr 25,5 km/h 45% terenu). Traska:
przez Skrajnicę, leśnym szlakiem na Choroń, zjazd szutrem do ośrodków w Zaborzu i terenem do Przybynowa. Dalej do Żarek Letnisko, Oczko, Kuźnice i nad zbiornikiem w Poraju do tawerny na międzyklubowym ośrodku. Powrót wałami i niebieskim szlakiem do Cz-wy.

Czwartek, 30 lipca 2009 | Komentarze 0

Rodzinna wycieczka do Poraja.

Środa, 29 lipca 2009 | Komentarze 0

Tydzień skończyłem w środę.

Piątek, 24 lipca 2009 | Komentarze 0

Wybraliśmy się Andrzejem na podobno króciutkie kręcenie wieczorem ale było na tyle super że wyszła z tego nocna jazda, głównie terenem i w konkretnym tempie. Cz-wa-Olsztyn-Poraj-Cz-wa

Piątek, 24 lipca 2009 | Komentarze 0

Całkiem udany tydzień..

Piątek, 17 lipca 2009 | Komentarze 0

Zaczęło się niewinnie, kolega zaproponował nocny wypad. Puściliśmy krótką zajawkę na forum nie spodziewając się wielkiego odzewu. Na starcie okazało się że jedzie dość spora ekipa jak za dawnych dobrych czasów :). Pomimo tego że podzieliliśmy się na dwie ekipy: my teren, reszta szosa był to bardzo udany wypad z zacnym tempem.

Piątek, 17 lipca 2009 | Komentarze 0

Pogoda w końcu sprzyjała, oby tak dalej.

Poniedziałek, 13 lipca 2009 | Komentarze 0

Ponieważ po niedzieli czuliśmy niedosyt to skoczyliśmy rodzinką do Olsztyna.
Kategoria Wypadzik, Z rodzinką

Niedziela, 12 lipca 2009 | Komentarze 0

Rodzinna wycieczka po lasach Górnej Liswarty. Kochanowice-Pawełki-Kochcice-Kochanowice. Miało być trochę dłużej ale się nie udało, chociaż i tak było b. przyjemnie. Te tereny są doskonałe na rodzinne wycieczki: brak piachu, szerokie dukty leśne, mało uczęszczane asfalty, dość płasko. Wszystko to sprawia że dzieciaki nie marudzą za bardzo.

Piątek, 10 lipca 2009 | Komentarze 0

Dzisiaj wolny dzień, załatwiłem parę spraw i wybrałem się na dalszą wycieczkę wypróbować nową ramę :) na razie w lekkim terenie leśnym. Poszwendałem się po lasach Blachowni w stronę Ostrowa i prawie do niego dojechałem. Niestety na jakieś 3km przed, front burzowy zawrócił mnie szybciej niż myślałem. Burza dopadła mnie przed Blachownią i trzymała aż do samej Cz-wy. Na plus: zabrałem kurtkę przeciwdeszczową, na minus: nie założyłem błotników.